Vaalikoneiden mukaan paras ehdokas Tampereella näyttäisi olevan Sami Kallio. Miehen näkemykset ohjelmistoista ja jalkakäytävien reunakivistä ovat erityisen valistuneita. Aseiden kohdalla en ehkä ole täysin samaa mieltä. Periaatetasolla lähtökohta, että myös joukkoliikenteessä siirryttäisiin marginaalihinnoitteluun, on hyvä, mutta praxis ei ole ehkä täysin kohdallaan.
Vaalikoneen substanssiasioissa linjaus oli erittäin lähellä omaani.
2 kommenttia:
..metrohan sieltä Tampereelta vielä puuttuukin.
Vakavasti ottaen, en ymmärrä mitä te insinöörimiehet hengailette samoilla listoilla maailmanparantaja makkaratukkien kanssa ja stallareiden kanssa. Perustaisitte oman liikkeen.
Ehkä kyse on siitä, että teille nassukoille on mahdotonta nähdä niiden makkaratukkien ja "v-haiseehyvälle"-stallareiden ohi. Minulle nämä eivät ole koskaan edustaneet sitä, mikä on "vihreää".
Vihreiden ehdokkaissa on tyypillisesti ollut paljon enemmän insinöörejä kuin muilla. Makkaratukat ja stallarit (myönnettäköön, osa insinööreistä on jonkin sortin stalinisteja, kuten vaikka Satu Hassi) löytyvät pääosin äänestäjäkunnasta.
Kukaan ei muuten varmaan ole metroa rakentamassa. Jos et ole huomannut, Tampereella menee junarataa paljon siellä sun täällä, joten uutta rataa ei edes tarvittaisi paljon, että merkittävä osa paikallisliikenteestä voitaisiin siirtää kiskoille. Hervanta lienee ainoa ongelmakohta. Muita isoja keskittymiä, kuten Tesoma ja Lielahti, rata halkoo jo nyt.
Lähetä kommentti